my buddyz

Thursday, November 29, 2012

Tanpa Title...........

Fuhhh!! dahh lame aku tak semak-semakkan post aku kat blog nie,kesian sayang aku nie,dahh lame terabai,sorry ea sayang,hubby tak sengaja nak abaikan sayang,ag pon hubby busy ngan study hubby,malam nie entah kenape hubby tergerak hati lak nak manje-manje ngan hubby,sayang nak tau tak,hubby rindu sangat-sangat at sayang,okay,kite tinggalkan kejap hal aku ngan sayang aku nie,sekarang aku nak cerita tentang aku pulak,hahaha,
sedar tak sedar dahh nak msok lima bulan dahh aku sambung belajar dalam bidang logistik,lumrah manusiakan,setiap hari ade je masalah yang timbul,mcm tu gak aku ade je  masalah yang timbul,macam masalah aku alami,dari aku tak kenal sape-sape sampai lahh aku ade abang aku,buyot ngan pojie.Diaorang berdualahh yang sentiase ade ngan aku tak kire ape pon yg jdi at aku,selain diaorang,aku ade kawan kelas aku,merangkap bini-bini angkat aku yang setia ngan aku,okay lahh,aku out dlu,bye...

No comments:

Post a Comment